På tal om ingenting

Sitter på samhällskunskapen och kan inte koncentrera mig för fem öre. Borde skriva så fingrarna blöder på min uppsats om skönhetsideal som ska vara inne på torsdag, men det går inte att koncentrera sig! Min ländrygg gör gruvligt ont av någon outgrundlig anledning. Det har börjat ta sig upp för ryggen och har satt sig under bh-bandet (eller är det jag som har spännt den för hårt över ryggen?)

Försöker begrunda hur skönhetsideal påverkar oss. Det går inte heller så bra, men jag har kommit fram till att man inte ska göra sig fin för någon annan än sig själv!!

Bild hårifrån


Kommentarer
Natalie -

jaa det tycker jag! :D

2011-05-09 @ 14:48:38
URL: http://natalian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0