Update + Bloggsvar-invite

Har precis gjort den muntliga delen i tyska nationella. Trodde jag skulle dö, hur svårt som helst. Tur för mig att jag inte ska fortsätta med tyskan nästa år. Slutade väldigt för tidigt, 45 minuter för tidigt, vilket betyder att det är 45 minuter kvar tills jag ska sätta mig i Elites sköna massagestolar och få klippt bort allt slitet på mitt hår. Andreas tycker inte jag ska klippa page, jag förstår inte varför? Nej, jag ska inte klippa av mitt hår så mycket, bara bort med det slitna. Langar förhoppningsvis en bild senare! :)

Lottar också ut en invite till bloggsvar, så anmäl dig i en kommentar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0