En bild och 10 onödiga fakta om mig

Det här är jag. Samma tjej som för ett helt år sedan,
 
  Jag slutade blogga för nästan precis ett år sedan, och nu tänker jag Nä fasen, ska jag uppehålla ett domännamn så ska jag skriva på den också; fakta nummer ett
 
  När jag slutade blogga hade jag en pojkvän. Han heter Andreas, som det tidigare har nämnts i förra årets inlägg. Han är inte längre min pojkvän, vilket jag är, stundvis, väldigt glad över; fakta nummer två.
 
  Vissa säger att jag har en låtsas-kompis som heter Alice, som Alfons Åbergs Molgan. Skillnaden är väl att jag inte leker lekar med Alice, jag skriver en bok om henne och låter henne gå emot många motgångar, vilket kommer i slutändan bli så jäkla bra att det inte är riktigt sant; fakta nummer tre. 
 
  Så snart som möjligt ska jag ta en roadtrip till Tyskland. Varför? I Tyskland tillverkar dem den enda sortens choklad jag kan äta utan att få ont i magen utav. Laktosintollerans, hell yeah; fakta nummer fyra.
 
  Nuförtiden kör jag en vit volvo, som är har ett år mer på nacken än mig själv; fakta nummer fem.
 
  Jag lyckas med konstiga saker. Det senaste konstiga jag lyckades med var att få skållhett te i näsan. Jag fräste och det brände bra i näsan en stund efter - men det var lindrigare än min kusin när han fick dra ut en spagetti ur näsan. Euw; fakta nummer sex
 
  Absolut, defenitivt så suger jag på att dansa när jag är nykter. Onykter vinner jag SYTYCD och är helt klart bäst i hela världen; fakta nummer sju.
 
  För det mesta så ändrar jag mig väldigt ofta om vad jag vill bli när jag blir större och vuxnare. De senaste idéerna jag haft och har är bartender, författare, frilanserande skribent, makeup artist/stylist och frisör. Har uppgraderat mig något sedan jag var fem och ville bli taxichaffis; fakta nummer åtta. 
 
  Jag är inte 100% blond på utsidan, men destu närmre på insidan. Faktiskt så är det en rätt bra underhållningsegenskap, i alla fall för andra; fakta nummer nio.
 
  På Twitter finns jag på 3ricabjerke och på Tumblr finns jag på thelightis, fast jag uppdaterar dem där båda rätt så sällan. Är det verkligen någon som har lust att veta att "Oj, nu ska jag äta pasta till frukost"?; fakta nummer tio.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0