Varför lyssna när man kan låta bli?!

Sitter just nu på en av de segaste lektionerna på veckan - geografi.

Istället för att fundera på globalisering lyssnar jag på Franz Ferdinand av någon outgrundlig anledning och undrar vad jag ska göra på fredag när jag är ledig. Känner hur MVGt bara försvinner längre och längre bort, inte bra. Men är läraren hemskt tråkig och inte gör några asbra genomgångar blir det så! Halva klassen spelar Pokemon, resten surfar på FaceBook, YouTube eller ser film. Max tre stycken i klassen lyssnar.
Skärpning klassen!!

Måste också göra om min design tänker jag. Något ljust, kakigrönt kanske!? Vad tycker ni?




Kommentarer
Elin

Jag sov..

2011-03-28 @ 14:12:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0