Vänner, fiskar och mat

(Fiskar är vänner, inte mat) Lite sena bilder från universeum 3 mars!


Dessa gigantiska mackor köpte vi (dvs jag Amanda Johanna Michelle Josefin Elin Fredrik) på Quick Food, tror jag det hette, när vi inte fick riktigt lunch. GIGANTISKA.


Lekte med min Fanta Exotic. Lyckades ställa den sådär på första försöker, och om och om igen till Johannas förtret. Hon störde sig riktigt mycket på det ;)


Vi (försökte) bygga en igloo i kylan, och hälsade på landsköldpaddorna i regnskogen.


Och så lite obligatoriska fiskbilder från det tropiska akvariumen!


Kommentarer
Elin

Tackar hjärtligt för den mycket charmiga bilden på mig högst upp xD

Men det var en mycket trevlig dag :D

2011-03-09 @ 20:27:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0