Note to immune defence: Reform please!

Jag är inte helt frisk alltså. Blev värre nu på kvällen, satte mig och såg på film efter att jag varit och levt nere i kyrkan med konfirmanderna, varit ute och övningskört och sedan möblerat och grovstädat mitt rum. Huvudet värker, näsan rinner, halsen gör ont... Kom fram till att jag bara blir halvsjuk mest hela tiden, aldrig riktigt vidgrigt sjuk som alla andra blir. Jag vill hellre vara helsjuk en vecka per termin och vara extremt aktiv resten av tiden! Inte småsnuvig och så ... Tror febern knackar på dörren nu.
För ett år sedan hade jag, Natalie och Amanda precis kommit ut från Tokio Hotel konserten i Göteborg. Glömmer det aldrig, en av de bästa kvällarna i mitt liv!

Nu: SOVA!



Kommentarer
Natalie -

BLIR FRISK!!

Sakanr <3

2011-03-06 @ 00:28:14
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0