H&M addict

Gick igenom min plånbok idag och kom fram till följande:

1. Jag har en trisslott med 50:- vinst . Och jag får inte lösa in den, vilket är crap.
2. Mer än 50 % av mina kvitton sedan oktober förra året är från H&M
3. Min plånbok har för få "korthållare" för mina kort = måste uppgradera min plånkis!
4. Att jag köpte världens sötaste topp idag på Lindex var inte så smart eftersom jag är rätt pank
5. Jag är fortfarande singel & alla killar i KBA är upptagna. Slutsats: de är alla bögar eller så har de flickvänner någon annanstans. Dvs jag måste hitta "någonannanstans" , vart det nu ligger.

Panik ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0