Here again

Just nu sitter jag på biblioteket och har lyckats koppla upp mig på nätet. Hemma hos mormor har man för det första inte tid till att surfa, och sen är det krångligt med deras konstiga bredband. Menmen. Fick tränat igår! Känns härligt. Idag var jag och mormor på mitt utvecklingssamtal (pappa är i o-hamn och mamma är magsjuk..) och sedan kollade vi på skal till soon to me mine iPhone. Blir nog ett guldigt eller svart skal... Får se, pappa kommer ha en åsikt! Köpte ett par jeans, åkte hem och åt våfflor. Sedan satte vi oss i trädgården under varsin filt med jacka på - och somnade. Mina ben hade lagom ont efteråt.

Något jag är trött på: Stadiums reklam på Spotify.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0