FN

Är helt slut. Kom till skolan klockan 8 imorse. Sjukt för tidig var jag, blv inte insläppt i teatern förrän halv nio. Hälsade på ordförande Jenny och vid nio var allt igång. Tog typ en halvtimma för mig att komma in i tänket, men jag fixade det tillslut. Det gicks igenom en hel del olika resolutioner, det var väldigt intressant, men lite segt ibland. Blev rätt glad när det blev informella förhandlingar mellan 11.45 och 13.00 , för jag var rejält hungrig!
Vi drog igång igen efter 13 och hade sakdebatt ända fram till cirka 15 då vi bytte till allmändebatt. Australien yrkade informella förhandlingar vid halv 4 till klockan nio imorgon bitti, och så blev det.
Imorgon är jag fit for fight igen, ska sitta från nio till tolv och sedan slutar jag. Då blir det thai med tjejerna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0