Då var det dags igen!

Kan man ha sandpapper i halsen? Känns som jag har det. Börjar må illa av all matlukt, bara jag tänker på kylskåpet vänder det sig i magen på mig. Huvudet och ögonen värker. Okej? Inte någonstans! Istället töntar jag mig med musik av Linda Bengtzing. Hennes låtar är energiexplosioner, skulle gärna vilja ha lite av det där just nu... Just nu dunkar E det fel på mig genom mitt huvud. Kanske lite för mycket dunk för mitt huvud..?



Förresten, är ni också såna som ratar Melodifestivalen, men alltid fastnar för någon klitchig låt därifrån ändå?


Kommentarer
Elin

NOOO BABE, inte blir sjuk! Vi ska klappa rockor imorgon! :3

Och ja, det har hänt att jag på något konstigt sätt fastnar för en låt även fast jag inte lyssnar på sån musik.. o___O

2011-03-02 @ 22:17:27
♥ KHANGKHENG´S

fin header :)

2011-03-03 @ 09:59:35
URL: http://khangkhengs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0