Pengar brinner när man är glad

Den här tisdagen var ovanligt bra. Började bra med mycket skoj på tyskan tillsammans med Cornelia, sedan svenska, tillbringade lunchen med Alexandra, sen idrotten på bänken med Michelle och sedan som basketdomare (vilket jag fick väldigt bra kritik för, läraren tyckte jag gjorde bra ifrån mig!). Italienskan gick ovanligt fort och på sången hittade jag knepet till att ta täta höga toner. Är uppe i typ höga A som min högsta ton, tror jag.
Träffade Natalie, Theo, Jonte och Karin och tog en shoppingrunda. Inköpen från min sida blev hårfärg från Loreal, ett kompaktpuder från Make Up Store, en ny foundation från Lumene och äntligen en väska! Nu slipper jag gå omkring med allt i min BjörnBorg trunk. HÄRLIGT!

Hur har din dag varit ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0