JA!.... nej.

En dag som jag tycker om är måndagar. Man får träffa klassvännerna igen, det är helt okej lektioner hela dagen, och idag var det möte inför konfirmandlägret till helgen. Idag har jag haft ett sånt härligt flyt när det gäller plugg. Hälften av alla läxor är gjorda, jag har börjat på den gigantiska engelska uppsatsen som ska vara klar nästa vecka. Och det blir nog bra. Jag känner mig glad, tillskillnad från igår. Det är underbart ! Nu ska jag snart krypa i säng, och sen vakna till tisdagar, som jag inte tycker om.
Det är som ett jättestort JAAA! .....NEJ! . Som Johans Glans fina syn på onenightstands.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0