Där stod ju du som alltid skulle vara min

Jo jag gick ju till Elite efter att jag slutat, och helt plötsligt så satt jag där dom tvättar håret på en , i en bakåtlutad fåtölj med reglerbart fotstöd och massage! Så efter att Steffan tvättat mitt hår, så hade jag nästan somnat , fick jag sätta mig i en annan fåtölj (snurrbar) och så började han klippa.
Och det var som allt var uppspeedat, han jobbade så himla fort! Och vipps så kletade han i en annan stylingprodukt som luktade HUR GOTT SOM HELST, så imorgon efter skolan tar jag en tripp till Bellbox på freeport och letar efter en produkt som jag inte vet vad den heter...
I alla fall, luggen blev 6 cm kortare ungefär. Och ändrat benan och toppat det.

Jag älskar känslan av jämnt klippt hår utan slitna toppar!!!!

(bild kommer nog sen!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0