Dag fem

Idag fick ett "beundrarbrev" idag, något som skrämmer bokstavligt skiten ur mig. Någon som har varit och lämnat ett a4 fullspäckat med text i storlek tolv , utan adress eller frimärke - bara mitt namn. Det jag mest av allt vill just nu är att veta vem som har skrivit det!
"Jag skrattar gott åt hur det gick, det rycker i ögat åt det som försvann och jag ler mjukt åt allt som ändå blev av. Jag undrr iblnd hur det är med dig när du är ensam, är det samma musik, samma film och är du samma goa, trevliga söta tjej som då."

Vem är du?

Annars önskar jag mig en pojkvän , så jag slipper vara så ensam för det mesta.


Kommentarer
Natalie

Tåls att fundera på.. Ska vi ragga lite? <3

2011-01-27 @ 20:10:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0