Dag ett



1. Jag blir bra på 1 av 20 bilder som jag / någon annan tar.
2. Jag tycker att jag ser hemskt knäpp ut när jag ler så tänderna syns
3. Men jag är så glad jämt och ständigt att jag måste le så tänderna syns för annars exploderar jag
4. Jag ser mig själv som kristen, jag tillhör Kungsbacka församling och är konfirmandledare
5. Jag har sjukt höga krav på mig själv, men blir otroligt nöjd när jag uppnår mina mål
6. När det gäller kärlek och killar är jag så kräsen att det nästan inte finns några som duger, och de som duger tycker inte att jag duger. Tricky
7. Jag är laktosintolerant (jag är strösslet på en glass, jag är det roliga i hasch. jag är det bästa man kan få, jag är bättre än die hard två)
8. Några av mina favoritkomiker är Johan Glans och Björn Gustafsson
9. Jag vill utbilda mig till psykolog för tillfället (tillfället har varit i 2 år nu)
10. Jag önskar att jag kunde ha mer tid till att vara kreativ(fotografera mer, skriva fler låtar/låttexter, teckna mer och laga mer mat/baka mer)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0