Dag 6

Eftersom jag bloggar efter Listan så ska jag idag skriva om typen killar jag faller hårt för, och jag tog en riktig funderare över det. Några av de första grejerna jag tänker på hos en kille är, för att nämna några, kroppsbyggnad, ögon, röst och händer.

Ett måste för mig är att, om det ska "hända något" , måste han vara vältränad, och längre än vad jag är. Det känns väldigt betryggande att stå bredvid en lång och vältränad killvän/pojkvän. Hela mitt liv tills jag blev. Vältränat och långt ska det vara!
Om jag ska falla riktigt hårt och skrapa upp båda knäna krävs en intensiv blick och ett riktigt maskulint "hej". Då börjar jag bli riktigt knäsvag.
Ett tredje/fjärde steg är handslaget när man träffas första gången. Ett bra handslag av en stor hand som gott och väl gömmer min hand i hans , och vips är jag på kroken . Det bara är så . Stora och maskulina händer, det är fina grejer.

Det finaste på en kille är förresten en stickad tröja. Oslagbart. Möjligtvis en vit v-ringad tshirt med blåjeans.

 
Bild:  ImageShack.us


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0