Nu blåser dem Sverige!

Sitter som klistrad framför TVn och skrattar ihjäl mig till Nu Blåser Vi Sverige, med Kungsbackas egna TRAMSgänget! Älskar de killarna alltså , får mig att skratta så jag får ont i magen!
Det här är NBVS , enligt Jonatan: "Kort kan man väl säga att det är ett ganska personligt "dolda kameran"-program som bygger på mer traditionella blåsningar, runt om i Sveriges städer. Vi har försökt att undvika att provocera, störa och göra narr av de vi blåser. Dolda kameran-skämt idag kan lätt bli lite för plumpt och taskigt. Vi jobbar mer för att skapa en komisk situation och för att få de vi blåser att skratta."
Måndagar 22.00

(Nu Blåser Vi Sverige-bloggen , TRAMSbloggen, TRAMS officiella)


Kommentarer
Sofie - Mamma till Elvin

mysig blogg besök gärna min:)

2011-03-01 @ 11:23:06
URL: http://soooofiejohansson.blogg.se/
Natalie -

Så himla GRYMMA! En vacker dag kanske jag kan sälja stringen jag fick ;)

2011-03-01 @ 17:26:33
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0