Dag tretton

Mitt drömbröllop är med en man jag verkligen älskar. Obvious ? ;)
Grejen är att jag hade verkligen letat fram mina dröm bröllopsklänningar och sparat på datorn. Och nu går de inte att få upp. Länkar i alla fall till designern : Maggie Sottero! Hon slår Vera Wang med längder. (hittade en bild som jag prt scr'ade och så..) 
Angående lokaler och sådant vet jag inte riktigt. Visst vorde det underbart att gifta sig på Plaza i NYC skulle det vara mysigt att gifta mig i min egen församling och så... Mottagningen ska vara spektakulär i alla fall. På ett fint lyxigt ställe... Gothia Towers kanske? Vet inte! Stay tuned...





Kommentarer
Natalie -

Meh åh lägg av!

Nu fick jag ryck och vill se på balklänningar...

2011-02-28 @ 21:38:19
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0