Årets skummaste dröm

Jag och Natalie har fått biljetter till en teater någonstans och så ska vi lotta ut två stycken biljetter till två andra. Så det blir två killar som vinner, de lämnar av oss vid min bil och så kör vi in till gbg. Där tar vi en spårvagn och springer in i Vampire Diaries Stefan och Damon (??). När vi står i busskuren vid Brunnsparker så kör en bil in i den från baksidan. Det är de här två killarna som vann biljetterna som kör bilen. De tar min väska innehållande mitt liv - dator och plånbok. De kör iväg.
Vi går ändå mot teatern, Damon och Stefan lovar att de ska skaffa tillbaks min dator.  Det visar sig att jag och Stefan är ett par och försvinner sen med Natalie. Jag och Damon börjar bråka. Han tycker inte det är smart att gå på teatern för att jag inte har min plånbok, dator, pojkvän eller bästa vän kvar. När jag börjar gå mot teatern tar han tag i min arm och vädjar till mig förnuft. Men jag lyckas bända mig loss och springer till teatern.
På teatern sitter min kusins kusin i entrén och kapar biljetter. Jag berättar att Natalie stuckit (hon hade biljetterna) och hon säger att de kan kolla mitt id. Då berättar jag om att jag blivit rånad och allt det där. Upptäcker att min mamma och Thommy står i kön för att komma in. Jag rusar fram till dem och berättar storgråtande vad som har hänt. De säger att vi ska åka hem, jag springer in i Damon som är utanför som berättar hur mycket han älskar mig och sen biter han mig i halsen.

Trevlig dröm, eller hur?



Kommentarer
Natalie

HAHAHAHA..... DAMON ÄR JU MIN VARFÖR PILLAR DU PÅ HONOM :CCC <3



Haha skum dröm ;)

2011-02-18 @ 13:50:40
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com
michelle

Underbar dröm! XD ;) Damon va ju med i den så den kunde ju inte ha varit speciellt dålig ;)

2011-02-24 @ 20:37:34
URL: http://mi-karlsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0