Somliga straffas direkt

Somnade stenhårt i soffan mellan fem och halv sju. Då smsade Natalie och ville gå ut och ta en powewalk. Trött som jag var drog jag på mig (och jag kan inte tro att jag faktiskt gjorde det) ett par mjukisbyxor, tog jackan och gick. Och jag gillar inte mjukisbyxor utomhus, Natalie gillar inte heller mjukisar utomhus. Så, eh, ja.

Slutade med att jag fick världens skavsår på mina hälar. Tar det som ett "straff" för att jag gick emot mig själv och gick i mjukisbyxor. Ajdå. Nu väntar duschen och lite planering inför min födelsedag på onsdag!



Kommentarer
Natalie -

Haha, aja det var skönt med mjukisar även om jag hatar att gå ut i dem! :D

2011-04-11 @ 21:56:36
URL: http://natalian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0