Sheen - sopa med dokumentär

Just nu går det där programmet och Charlie Sheen på femman. Jag blev så arg att jag stängde av tvn.

Jag menar, varför ska man special insätta ett program om en kändis det går snett för? Brittan fick ju inte någon egen dokumentär, vad jag vet. Ingen på Lindsay Lohan, Nicole Richie eller Chris Brown... Varför just Sheen? Han må vara med i 2½ Men, men så snygg är han inte, och ingen gillar verkligen en sådan människa, som han spelar i serien, i verkligheten.
Samtidigt förstår jag inte vad han vill nå med sina klipp på nätet, sina uttalanden osv. Han är ju egentligen bara en helt vanlig människa, bara att han råkar gå på tv minst 78963 gånger om dagen.

Jag förstår inte riktigt meningen? Lika bra att göra ett specialprogram om mig och vad jag äter till lunch varje dag. Vore lika intressant och givande.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0