Saker som gör mig arg

1. När jag vaknar som vanligt vid 6:30 när man har studiedag.

2. När avokadon jag köpte igår redan är dålig till hälften.

3. När absolut inga kläder passar.

4. När brödskivorna i fattiga-riddare faller sönder innan de ens når stekpannan.

5. När jag upptäcker mig själv med att vara ovanligt högljudd och irriterande.

6. När jag upptäcker att filmen som ska med på filmkväll inte ligger på den datorn som ska med.

7. När jag blir sen för att jag fick slänga i mig maten och få ont i magen.

8. När det är kallt.

9. När jag hör hur min syster med vän lever loppan i vårat hus, 200 meter bort.

10. När datorn har möblerat om i alla mappar så allt ser ut som kriget.



Ja, idag har varit den sämsta studiedagen - någonsin! Jag tänker inte ens lägga in en bild !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0