Måste ta mig i kragen

Här var det mycket bloggat av lilla mig. Har fyllt år och inte alls haft tid eller ork att blogga! Sjutton bast nu, och det känns fortfarande väldigt lite. Samtidigt hade jag en 17års kris också. Smågammal kanske?

Hade ledigt idag. Vaknade vid elva, och eftersom det inte fanns något bröd hemma bakade jag scones. Så lätt och så gott. Såg på film ett tag innan jag tog tag i min uppsats (som nu är klar!). Tog senare cykeln ner till Hemköp med min syster och köpte glass och en ny VR. Gick en sväng på stan med Natalie och köpte sen middag.

Nu ska jag sova så jag är pigg och effektiv imorgon, sista dagen innan påsklovet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0