Inget att göra? Blogga!

Effektiv skoldag. Har hunnit såhär långt:

- Gett kamratrespons på Marcus & Ebbas uppsaster
- Hjälpt Johanna, Asya, Amanda och Felicia med deras uppsatser, layout-vis
- Lämnat in uppsatsen på 9 sidor
- Klarat av Engelska Nationella på prat-delen. Var asbra!
- Bestämt mig för att designa Michelles blogg.

Nu ska jag sitta av tiden på resten av engelskan och sedan på naturkunskapen. Om jag har tur kan jag tjata mig till att få sluta tidigare. Jag är faktiskt klar med allt som ska vara klart innan påsklovet. Sen ska jag & Natalie hitta på någonting som jag kan ha på mig imorgon, jag har klädpanik.

Älskar btw den här effekten på webkameran, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0