Hårproblemet är löst

Jag trodde ärligt talat det var söndag igår. Gissa om jag blev lycklig när jag fick en extra helg-dag, haha.

Idag ska jag bland annat försöka plugga det jag skulle gjort i tosdags fredags och igår. Har stort glosprov i tyska på tisdag, kan inte ens hälften av de 120 glosor vi ska kunna. Jippie. Har inte skrivit en rad på varken Regnskogsuppsatsen eller samhällsuppsatsen. Känner att det inte är så bra alltså.

Annars tänker jag slopa det platta håret och köra på mer textur varje dag. Luggen håller sig bara såhär snygg i fem minuter ändå! Vågat eller lockat hår är det som håller bäst och är lättast att styla. Tar visserligen typ fem minuter extra att fixa iordning , men det är det värt. Håller sig flera dagar också! Lovely.



Kommentarer
Mathilda

Hur får du din lugg så fin D:?

2011-04-06 @ 20:59:10
URL: http://baramathildasblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0