Från en uppsats till en annan

Skrev sista punkten på min regnskogs-uppsats precis. Kände hur bördan bara trillade av mina axlar. Frågade min lärare vad jag skulle göra nu. Fick svaret att jag skulle fortsätta på min uppsats i samhällen. Bördan tillbaks på axlarna igen. Har knappt börjat på den uppsatsen och den ska vara inne om tre veckor. Lite smått panik där.

Trodde att det var lördag imorse när jag vaknade. Tänkte att jag kunde ligga och sova hela dagen. Vad jag blev besviken när alarmet började tjuta. Är astrött. Undrar lite tyst hur jag ska orka med lägret idag+imorgon!?

Hungrig är jag också. Skulle inte säga nej till en 15 cm subway just nu .



Kommentarer
(c) iingetnaamn

svar ;

tack för ditt svar på min fråga !

nu är ett nytt ord uppe, lust att kolla vad det är ? :3

kram & ha en bra dag ♥

2011-04-08 @ 14:34:32
URL: http://iingetnaamn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0