Elin på köpet - bloggrape

CHAA CHAA BLOGGEN, ELIN HÄR.
Okej, nej. Hej på er!

Nu är det såhär att jag heter Elin och jag är Erica's man.
"Men du är tjej?" - kanske du tänker då. Men jag är mannen i förhållandet. Let it go now.
Så nu ska jag confessa min kärlek till min finaste Erica♥

Okej, så först utav allt. SNYGG. Liksom what, borde vara olagligt.
HÅRET, det får mig att vilja säga 'SWOOSH'
PERSONLIGHETEN, gör henne dubbelt så vacker, insidan ut du vet?
HJÄRNAN, super mega grym, hon kan allt :D
RÖSTEN, mina öron blir lyckliga utav Ericas sång.
HUMORN, hon ger mig ofta blicken när jag säger något som jag tycker är hemskt kul, men jag vet att hon skrattar inombords. Vilket leder mig till den sista anledningen till att älska Erica som jag tänker nämna här, SKRATTET OCH LEENDET. Det är banne mig ett utav det sötaste någonsin :D

Så ja, there you go! Bara så att du vet så är jag och Erica lite som ett paket, lyckas du fånga henne så får du mig på köpet, och jag ber om ursäkt i förväg :D

 //Elin Ivarson



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0