What . A . Day !



Den här dagen har inte varit jättekul hela tiden . Men för det mesta har det varit helt okej faktiskt! Bra för att vara en tisdag. Jag hatar tisdagar. Hyser agg mot dem, haha! Hittade inte nycklarna imorse, vilket var katastrof, kom till skolan nästan försent, ingen god mat i skolan så jag och Amanda åt mackor i simhalls-cafét. Sången gick väldigt bra. Om att veta att jag har ett allvarligt fel när jag pratar & sjunger är kul. Inte så jätte. Italienskan var helt okej. Tappade mobilen i backen idag också. Kul!
När jag kom hem satte jag mig framför tv'n och satt där hur länge osm helst och sov. Superskönt. Nu ska jag dricka te!


Kommentarer
Natalie

vadå fel när du pratar? :'o

2010-09-21 @ 21:49:25
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com
Natalie

Öh jaha ... (?) då har jag många tal fel då ... ;s

2010-09-22 @ 16:04:07
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0