Underbart (nej det är det inte)

Visst är det så att när det går bra på ett ställe, så går det bara jättedåligt på ett annat?

- Skolan går jättebra,
- klasskompisarna går jättebra,
- jag älskar min fina cp-klass.
- På sången är jag bäst, inga problem där.
- Träningen går jättebra, slår mina rekord på Wii Fit Plus hela tiden,
- jag känner mig bäst!
- Jag sover bra,
- jag känner mig levande och pigg.

MEN! (Tony Irving "men" , alla vet hur de låter)

- Jag känner mig som världens sämsta vän till vänner utanför klassen,
- min syster hatar mig,
- ingenting går som jag planerar,
- jag tror inte jag lyckades på svenskan,
- min hårfärg är inte askblond längre, utan samma som det var förut (dvs gult med ful utväxt)
- Jag är jättedålig på att uppdatera min blogg som jag gjort så fin

Frågan: VARFÖR!?!?


bilder härifrån



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0