Sjukliga funderingar

Efter att ha sett filmatiseringen av Jane Austens Pride & Prejudices och Ian MacCowens (?) Atontement börjar jag tvivla på att det finns någon speciell för mig. Att jag kommer se min syster gifta sig, mina vänner gifta sig, och jag kommer bli en Bridget Jones som har böcker som "Män är från mars, kvinnor från Venus" i bokhyllan. Kommer jag slutligen hamna i en lägenhet med en gungstol, massor massor av garner och stickor samt tjugo långhåriga katter som enda sällskap?
Kommer jag hitta min oh so gorgeous Mr Darcy?

Från En Ung Jane Austen


 
Fv, Mr Darcy från Bridget Jones' Diary , Mr Darcy från Pride & Prejudices

Om jag har tur kanske jag hittar honom. Har jag otur, vilket är mest troligt, hittar jag honom inte.
Konstiga tankar man har när man inte mår toppen och är supertrött.


Kommentarer
Anton Kouba

Sv: Helt min åsikt, väljer man att tycka så kan man ta åt sig, annars inte? :)

2010-09-02 @ 16:47:08
URL: http://www.antonkouba.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0