Så här bra mår jag nu



En aning drogad av x antal ipren och alvedon och x antal otrivin-flaskor Erica. Jag och pappa snackade förut om hur irriterande det är att Kenza tjänar typ miljoner bara på att hon bloggar (det gjorde hon nästan förut innan hon fick alla MTV arbeten, Jofama osv). Sen kom vi fram till att hon egentligen bara har extremt tur! Att hon är bra på det som svenskarna vill läsa om. Så - ge mig lite av hennes tur, låt mig vinna på triss och sen ge mig en superblogg som är lite bättre än mig, så blir jag glad.
Okej?

Lyssnar på den här godingen just nu! Så himla mysigt gung. Var det inte barn-tjejen typ EMMA som gjorde en fin cover på den här?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0