Packade puckade brudar



Den här sötsaken ligger högst upp på min önskelista just nu (eller, tja, under att gå och lägga mig NU och klippa håret någongång snart). Jag sitter och funderar på hur underbara bilder jag kommer kunna ta om jag hade detta objektivet. Dör lite inombords.

Var nere hos mamma i eftermiddag, tog 22 bussen hem - efter Åsa blev den packad till bredden av packade ungdomar som satt & sjöng, skrek & hade sig. De längst bak sjöng högst och jag kunde höra bland annat :
- Känn ingen sorg för mig Göteborg (vilken jag verkligen tycker om, men de förstörde den.. rätt mycket)
- Fanta & rosé (den med Kissie som statist, nivet?!)
- Nationalsången
- Alla verserna av Ja må du leva (min tanke : WTF?)

Nej nu ska jag bädda ner mig och sova länge.

Vad önskar ni er mest just nu?


Kommentarer
Denice

högst upp på min önskelista står en NY DATOR!!! är i skriande behov >:(



vad fiiiin din blogg blivit förresten!

2010-09-20 @ 08:20:19
URL: http://lilla-draken.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0