In need of chocolate

Jag är väldigt väldigt deprimerad/ledsen/besviken. Idag har varit hemsk. Min klocka ringde inte när den skulle, det regnade, linserna har strejkat till tusen, svek, smärta, tårar, mensvärk, pizza. Fast jag hade överlevt med ett skratt om mina planer gått som de egentligen skulle. Jag hade överlevt om jag inte blev helt dissad. Så jag blev hämtad av pappa, ställde mig och tränade och grät i en timma. Sen däckade jag i soffan tills pappa kom hem. Sen bytte jag om och har varit svart sen dess.



Kommentarer
jos

2010-09-18 @ 18:08:23
josefin

sötaste finaste ericaa, du ska inte vara ledsen vi finns alltid här för dig<3 :D

2010-09-18 @ 18:10:19
Denice

Men usch gummsan! :'( kramar om

2010-09-20 @ 08:21:32
URL: http://lilla-draken.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0