??

Varför skulle du just lämna mig på en måndag kväll, när nästa dag är tisdag?

Idrott kan gå och ta sig, tyska kan gå och ta sig. Resten funkar. Bara de två går och har ihjäl varandra så jag slipper dem. För de förstör mina veckor, vecka efter vecka.

Hämtade ut mina p-piller idag, ska börja äta dem nästa månad. Och förhoppningsvis ska jag slippa ångesten inför mensen med. Jag hatar att vara tonåring. Jag vill vara vuxen nu. Fast det betyder att jag snart kommer dö, så egentligen vill jag vara tre år igen.

LÅT MIG SLIPPA TISDAGAR OCH ONSDAG EFTERMIDDAG, TACK.


Kommentarer
Denice

babygirl, vad har hänt?! kramar om

2010-09-28 @ 10:35:56
URL: http://lilla-draken.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0