You are missed

Jag saknar förra året. Förra året var bra. Allting fungerade perfekt. Det mesta är okej nu med, men då var allt bra. Allt gick i lås . Visserligen vad jag inte lika glad så som jag är nu , men då kände jag inte saknad och inte heller ångest över att jag bara blir äldre och inte vet vad jag ska göra av mitt liv.
Jag har mardrömmar om döden. Förra året mardrömde jag om saker som inte finns & inte kan skada mig.
Visst, jag inser att jag har ett nytt liv nu. Men jag saknar mitt gamla så jag nästan dör. De två går inte att mixa. Nej, nej, dö hellre än mixa gammalt med nytt.
Tricket är att överleva. Och det gör man genom att leva.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0