Nejmen titta!

Hade turen att vinna en bloggsvar-inbjudan på Anduenas blogg. Skriv frågor till mig nu nu nu!

Just nu vill jag sätta mig på tåget in till Kållered och gå ett tag på IKEA . Men det är så dåligt väder ute, så antagligen är det bara en massa folk där. Trängas på IKEA är inte kul... IKEA.se är alltid kul. Internet shoppa utan pengar går också fint!


ALVINE GÅVA kuddfodral , 99:-  :  ALVINE SNURR pläd , 249:-

ALVINE SPETS gardin , 99 :-  :  ALVINE ÖVERKAST , 629 :-

BRÄDA laptopstöd , 99 :-


Kommentarer
Pelin

Ååååh, säg till om du ska till ikea, bor ju faktiskt i kållered (H)

Och förlåt att jag typ spammar din blogg med mina kommentarer D: xD

2010-10-24 @ 15:56:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0