Integöranågontingsöndag

Jag har haft flera såna här söndagar i sträck på senaste tiden. Gå upp vid tio, frukost, sen ta datorn och se sjumiljoner avsnitt av favoritserien / några filmer tills klockan blir mycket. Gå upp och byter om från myskläder till jeans och skjorta vid tre eller fyra. Baka. Photoshoppa lite. Middag, plugga. Sova.
Kanske göra en riktigt dramatisk sminkning idag?
Jag älskar såna här söndagar.

Idag tog jag photoshop lite tidigare, för jag såg klart fjärde säsongen av HIMYM. Jag ska få mitt hår klippt på tisdag, och min frisör är så dålig på att förstå vad man menar, så bild är obligatoriskt! Så den här tar jag med på tisdag. Hiss/diss?



Kommentarer
Natalie

Kelly : Hiss - stylisch lockisch är alltid snyggt!

Selena: Diss - ser för vanligt och tråkigt ut!



2010-10-03 @ 17:01:05
URL: http://un
Denice

Hiss :D

2010-10-04 @ 08:54:47
URL: http://lilla-draken.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0