I doubt they are

Jag satt och gick igenom olästa bilddagböcker precis, för första gången på superlänge, och kom över en sån där lista som heter med stora bokstäver "alla killar borde veta, läs!" och jag tycker de är så sjukt roliga, för de stämmer ju! I alla fall på mig.

- När en tjej är tyst så rullar det miljoner tankar i hennes huvud. Jag upplevde detta ikväll , och jag hatar det verkligen, för jag hatar att tänka för mycket för jag blir så tråkig då.
- När en tjej svarar "jag mår bra" efter några sekunder mår hon inte alls bra. Kan ju bara säga att det stämmer till hundra procent.
- När en tjej tittar sorgset på dig undrar hon varför du ljuger. True true true true. Men också varför han inte vill ge ett bra svar, eller för att han är irriterande och jobbig.
- När en tjej skiner upp som en sol när hon ser det betyder du mer än du förstår för henne.
- När en tjej försöker få kontakt med dig varje dag, då söker hon din uppmärksamhet. Varför skulle man annars smsa/ ringa/ skriva på facebook/ skriva på msn/etc?
- När en tjej sms'ar ofta vill hon att du svarar åtminstonde en gång.


Och jag har kommit fram till att det gäller för alla killar, inte vara pojkvänner. Ibland tycker jag att det kvinnliga släktet är jobbigt. Är inte männen såhär med?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0