So walking on sunshine

Åh, jag hade glömt hur otroligt U N D E R B A R T det kan vara på pk , jag har inte mått såhär bra på superlänge! Hela jag skriker och strålar glädje känns det som . Är varm fast jag fryser . Skumt. Men i alla fall! Var nere hos mamma en stund , och sen bussen till stan. Blev uppmött av N + A och vi gick tillsammans till pk , stekte lite pannkakor , åt lite pannkakor , busade med människor , spelade musik , skrattade, gick promenad , stod utanför kyrkan och frös som en gris . Men sällskapet was so devine .



Vad ett par händer kan göra , omg , jag måste sluta. Du skulle ut ur mitt huvud, men du nästlar dig in igen och jag kan faktiskt inte låtsas , orkar inte låtsas . Men jag ska movea on , jag jobbar på det!
Nu ska jag sova, körskolan imorgon 8;30 !

S l e e p  t i g h t !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0