Hottnes coming in

Åh , jag känner mig bättre! Åh, så mycket bättre jag känner mig! Nästan helt återställd, ska till och med ge mig på att gå ut en sväng ikväll, efter att vi firat min lillasyster som blir 12 idag. Grattis på henne! Jag ser fortfarande på True Blood , jag är kär i serien, men jag är mest kär i han som spelar Bill Compton och självklart Alexander Skarsgård.
När jag började titta på den så tyckte jag faktiskt bäst om Bill Compton, jag och N hade ett diskussion om det , men nu.... åh nej . Sexiga svenska vampyrer som snackar svenska och som med största sannolikhet är underbara på alla sätt och vis.... Jag säger inte nej!
Ge mig en av honom så blir jag glad! (haha dör på fläcken av lycka om han också är smått vild på kvällen men också kan ta det lugnt ibland, haha!)



Kan det bli bättre än honom? Nope ;)

Later!


Kommentarer
xXDownOnYou

hehe droooool oj min dator behöver armpuffar, han kan inte simma :$ <3



Men Godric är sex det också! fast han är Dansk och heter Allan Hyde, visst är det Danskt XD

2010-05-07 @ 07:10:28
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0