Check this blonde, she's marvelous

Usch , jag trodde inte jag skulle kunna komma upp imorse. Var så äckligt trött! I alla fall , himlen är blå med små vita moln och solen skiner 6 grader utanför mitt fönster så det kan inte bli så hemskt i alla fall! Det värsta som kan hända är att ingen tycker om mitt blonda hår , det gnager mig lite faktiskt . Men om de inte gör det ; so what?Det är ju fortfarande mitt hår. Har inte sagt något till mamma , och ska hem till henne idag . Får se hur hon reagerar...
Btw, kanske dags att göra ny header ? Nu när jag är blond vill säga !?


i just love shooting pics with webcam!


L A T E R



Kommentarer
xXDownOnYou

Seeeeexyyyyy <33

2010-05-10 @ 19:00:48
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0