Chatting

Horoskop från VR:

Väduren,
Allting praktiskt tar oändligt lång tid att genomföra. Men det kan bli väldigt bra till slut, så en helt hopplös period för nya projekt är detta ändå inte. På kärleksfronten däremot går alltid lätt, ledigt och fort. Letar du efter en ny kärlek finns det inte bara en tänkbar partner utan flera.

Såhär ser jag ut nu! Ska ner till min mor och fira hennes och min systers födelsedag. Har världens bästa presenter till min lillasyster. Jag har på mig en nyinköpt tunika från Gina , 29.- på rean , får inte glömma att ta bort lappen! För att matcha sminket lite så har jag rosa och ljusgrön ögonskugga med en lätt cateye .



För övrigt är jag väldigt glad och social just nu!



L a t e r   s w e e t h e a r t s !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0