Alltså shit!

Jag ska dra min dag i korta drag:
Jag vaknade någon gång vid tolv halv ett och satt vid datorn och gjorde mig iordning till kvart i 2 då jag mötte Natalie och Amanda på stationen. Köpte ny bikini från Lindex , nytt kompaktpuder, två par steps-strumpor , hudfärgade nylonisar och ett par nya glajjor för jag var så smart att jag glömde mina på lindex.
Så åkte Amanda hem för att äta och sova, jag och Natalie såg Date Movie, sen kom Amanda tillbaka och vi gick till Viktor där Jocke också var och vi såg The Final Destination . Första och sista gången jag ser någon av dem filmerna.
Så följde vi Amanda till affären där hon blev hämtad, vi gick tillbaks till V's och låg i hans soffor i typ tio innan vi följde Natalie hem och skyndade mot stationen för att Jocke skulle med bussen, vilken han också missade. Så det blev äktenskapsbråk mellan Jocke och Viktor, som slutade med att de motvilligt följde mig hem. Men jag hade kunnat gå själv men de är envisna gamla åsnor!

Nu ska jag sova


sleep tight!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0