Emotional disaster - microwave - mä

Jag håller på att förgås

Det är så mycket som jag vill säga till dig

Som att jag inte bryr mig om vad alla säger

För de säger att du är konstig och inte bra för mig

Faktiskt så vet jag vem som nog är bra för mig

Vi vet båda två att det sista jag sa är lögn


Jag vill ha dina armar runt min kropp

Din röst i mitt öra, att du tycker om mig

Men samtidigt vet jag att du inte alls känner så

Inte det minsta

Det är så många så mycket snyggare tjejer

Och de skulle göra vad som helst för att vara din

">Jag har inget som de inte kan ge bättre

Egentligen borde jag ta ett steg tillbaka

Låta dig vara

Sluta spamma dig precis överallt

Du skulle säkert må så mycket bättre

Utan mig, du vet


Ändå  är jag säker på att om du någonsin

Skulle få läsa det här

Den gången skulle du sluta prata med mig

Mitt röriga känslomässiga liv är inget man ger sin in i frivilligt

Det har jag lärt mig den hårda vägen

Jag vill inte ha kvar mitt eget känslomässiga liv

Släng det åt hundarna

Låt mig vara ett känslolöst skal

Låt skalet ha låtsas känslor så ingen skulle misstänka något

Det vore hemskt, jo jag vet

Men inte lika hemskt som att låta andra lida

På grund av min velighet

Och osäkerhet, ovisshet, dumhet


Jag borde lämna dig ifred

Kärlek är som ett gift för mig

Den kommer ta kål på mig en vacker dag

Ibland hoppas jag den dagen kommer snart .

Jag hoppas jag blir uppäten av en mikro

Någon dag snart



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0