WANTS: ny lock, &, plattång, pengar, till stan

Varför bloggar jag bara på kvällen/natten? Hm.
Midsommar igår! Fick några bra bilder från igår. Var ute och sprang med min fot och mina ben som gör svinigt ont. 25 minuter höll jag ut, sedan la jag mig och solade ett bra tag. Håller på att bränna mig - igen! Sminkade och fotade syster också, så imorgon ska jag ta tag i dem!
Imorgon ska jag orka springa lite till, måste få bort mitt onda, innan jag ska hjälpa mamma i köket. Sedan kommer gäster, Thommy fyller ett år äldre. Och då blir det väl bara att umgås.
På tal om ingenting så saknar jag bilder på mig själv. Nya bilder. Får inte till det längre, kanske för att jag inte orkar ta några kort på mig själv, haha...
Nu ska jag sova, måste vänja mig vid att gå och lägga mig (och gå upp!) i tid, ska jobba på tisdag! Börjar kvart i tio och slutar kvart i fem, sitta i telefon hela dagen.



L O V E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0