Thinking thinking vacation vacation

Min mor kom in till mitt rum tidigare och frågade om det var någonstans jag ville åka. Jag visste inte, och sen fick jag en påse med Viol-polkagrisar . Mitt absoluta favoritgodis, som jag inte får tag i om jag inte åker till Gränna. Eller kan man beställa det? Måste ta reda på det!


bild: polkagrisbagarn.se

I alla fall! Jag frågade henne om jag får lite tid att tänka på vart jag vill åka på semester, i Sverige, utan husvagn, och jag fick inte lång tid! Vi ska åka nästa vecka och jag fick lite panik redan då. Nästa vecka? Tänk om alla här blir helt knasiga som de har en tendens till att bli? De har inte blivit än, kanske för att det är semester och de är hemma från jobb och allt..!?
Så jag kikade runt lite. Bollade lite med Marcus över msn , och kom fram till att , jo Skåne verkar trevligt. Jag gillar ju Skåne och snackar halvskånska och har ju halva släkten där. Så Skåne, varför inte. Kikade lite till, och ja... Ystad?
Varför inte?


bild: braasch-megalith.de

Sen såg jag priserna där. Det enda som inte kostar skjortan är typ Ales Stenar !? Förstod först nu hur äckligt dyrt det är att gå på spa! Jag älskar spa! Vill så sjukt gärna gå på Ystad Saltsjöbad och bara slappna av och ta hand om mig själv. Men det kostar skjortan.


bild: ysb.se

Eller ska jag säga att jag vill till Helsingborg och ta en sväng över till Danmark över dagen... Och ta det lugnt där? Bara vara och shoppa lite kanske. Eller åka till Ullared? Jag älskar Ullared.
Men nej jag vet inte.

Och detta blev ett väldigt konstigt och långt inlägg, mitt i natten. Nu ska jag ta något att dricka och sen ska jag sova.
Imorgon kommer jag vara ensam hemma hela dagen, kanske ska ringa Amanda och kolla om hon vill gå på stan med mig ett tag. Sen kommer alla hem och min syster har en kompis med hem som ska sova över. Det kommer inte bli lattjo lajban, haha.
På tal om allt och ingenting så är jag besviken på kärleken - ska inte kärlek vara något positivt och bra? Just nu får jag bara ont i magen såfort jag tänker på k-ordet , och ä-ordet....



(Försöka) Dygna med f.r.i.e.n.d.s. inatt igen??

L O V E


Kommentarer
Draken

Helsingborg Helsingborg Helsingbooooooorg!!! :D rösta som en galning

2010-06-26 @ 20:15:59
URL: http://lilla-draken.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0