That's the question

Förolämpning eller komplimang?



Från bilddagboken alldeles nyss. Jag hoppas innerligt att han inte läser min blogg.
Jag är inte rasist eller nazist.
Ska man ta det som att vissa killar ser tjejer som horor / slampor? Eller ska man ta det som att man är snygg? Jag tycker det är så svårt ibland, när det är en helt främmande människa som helt random skickar sånt här! (Jag har aldrig sett killen förut.) Ska man lita på personen , ska man inte lita på personen . Ska man acceptera hans msn-adress, eller ska man inte ens svara? Visst, artigheten säger att man ska svara, men om det strider mot ens känslor, om känslorna verkligen säger nej? Vad gör man då? Accepterar man ändå den här helt främmande killen eller ignorerar man honom helt och hållet?
Hm.


L O V E


Kommentarer
Natalie

ignorerar kära du , men om du accar och han visa ig vara pervo/svin w/e så kan du blocka och ta bort hnm, easy peasy <3

2010-06-19 @ 12:03:05
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0