Strawberry season and loads of love

"Kärlek är att tillåta sig att behöva någon annan och att acceptera att någon annan behöver dig"

källa


Dagen har spenderats med Natalie på Kungsmässan, köpt nagellack och spagrejer för senare hade vi hemma-spa hemma hos mig! Ansiktsmask, handpeeling + nagellack, fotbad + fotfila + nagellack. u n d e r b a r t . Till lunch köpte vi en kartong med belgiska jordgubbar. m u m s !
Imorgon ska jag ta en lång dusch och peela mina ben, sedan blir det att städa rummet. Ser hemskt ut, knappt att man kommer innanför dörren, haha! På onsdag ska mitt hår färgas igen, på torsdag ska jag och Natalie tvätta, och M kommer hem på torsdag från 01/08 land, fredag blir det Pannkaksteamet, på lördag säga hejdå till N som ska åka till sin hemstad Kiruna i EN HEL MÅNAD. Jag kommer sakna tösen så in i helskotta.


Bjussar på bilden!

Nu ska jag se Sex & the City på 3an!

L A T E R H O T T N E S S E S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0