Listening to D. Bowie

Godmorgon, eller god natt? Jag vet inte vilket. Klockan är nästan ett på natten, och jag är smålullig för ovanlighetens skull! Firat midsommar hemma med syster, mor och hennes sambo. Var nere vid stranden och kikade på midsommarstången, åt en massa mat (urk!) och såg på Moulin Rouge med alla. Under den tiden slukade vi en flaska champagne, jag min mor och sambo, och tre liter cider med min syster. Just nu mår jag underbart!
Imorgon ska jag och min syster ut och springa lite (urk!) för jag måste komma i lite form till hösten. Bikinisnygg, what ever, jag går inte i bikini i alla fall! Imorgon ska jag baka med mamma också, och kanske träffa M inne i Kungsbacka!
Ingenmansland är lite som rehab just nu. Har inte direkt någon underbar kontakt med omvärlden eftersom internet funkar lite halvt om halvt bara i mitt rum och det tar en timma eller mer att ta sig in till civilisationen.
Men men.



L O V E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0