Kronprinsessan Viktoria och Prins Daniel



Fyfarao vad vacker hon är, kronprinsessan! Sessan Madeliene hade också en jättevacker klänning. Min personliga åsikt om kronprinsessans brudklänning är dock att den kunde varit lite mer... spektakulär. Den var väldigt enkel och fin, men hade jag varit en prinsessa så hade jag velat ha en riktigt vacker klänning, en av Vera Wang till exempel. Eller Dior.
Dock vet jag ju ingenting om vem som designat Kronprinsessans klänning.
Men klänningen på bilden, den är helt underbar och jag vill ha den.
Nu ska jag fortsätta se på Kortesen på tv, ont i huvudet så det blir ingenting spektakulärt för mig ikväll.

L A T E R


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0